Ankieta

Brak aktywnych sond

Kontakt

Urząd Gminy Wieprz
ul. Centralna 5, 34-122 Wieprz
Telefon: 33 875-51-18
e-mail: sekretariat@wieprz.pl
NIP: 551-11-23-841
REGON:
000550835

Zawiadomienie XXV Sesja Rady Gminy Wieprz

Administrator - 16.03.2017 07:43

Zawiadomienie XXV Sesja Rady Gminy Wieprz

Informuje się, że w dniu 22 marca 2017 roku (środa)  o godz. 9.00 w Centrum Biblioteczno Informatycznym w Wieprzu odbędzie się XXV Sesja Rady Gminy Wieprz.



Porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.
  2. Uchwalenie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu obrad XXIV Sesji Rady Gminy Wieprz.
  4. Informacja o realizacji uchwał podjętych w trakcie obrad XXIV Sesji Rady Gminy Wieprz oraz przedstawienie informacji na temat przetargów.
  5. Interpelacje.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie: udzielenia pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu w zakresie realizacji zadania p.n. „Rozbudowa/przebudowa DW 781 na odcinku Chrzanów – Zator – Wieprz opracowanie wielowariantowej koncepcji wraz z uzyskaniem DUŚ”.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie: udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Wadowickiemu w zakresie Budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej 1767 K Wadowice Wieprz w m. Frydrychowice.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie: zmian do budżetu gminy.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2017-2025.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie: zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieprzu za rok 2016.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie: zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Kultury w Wieprzu za rok 2016.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie: zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Wieprzu za rok 2016.
  13. Sprawozdanie jednostek organizacyjnych gminy Wieprz z działalności za rok 2016.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia zasad przekazywania z budżetu Gminy Wieprz środków finansowych wynikających z rozliczenia podatku od towarów i usług do zakładu budżetowego
  15. Podjęcie uchwały w sprawie: przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2017-2019.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie: sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą - Prawo oświatowe na okres od dnia 1 września 2017 r. do dnia 31 sierpnia 2019 r..
  17. Podjęcie uchwały w sprawie: określenia kryteriów naboru do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wieprz, do postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie: określenia kryteriów w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wieprz, przyznania tym kryteriom określoną liczbę punktów oraz określenie dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia tych kryteriów.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie: zmieniająca uchwałę Rady Gminy Wieprz Nr XXXI/84/01 z dnia 29 listopada 2001 r. w sprawie wyodrębnienia z mieszkaniowego zasobu gminy socjalnych i lokali przeznaczonych do wynajmowania na czas trwania stosunku pracy oraz w sprawie ustalenia zasad i trybu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych członków wspólnoty samorządowej
  20. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę nr XXIV/201/2017 Rady Gminy Wieprz
    z dnia 15 lutego 2017 r. w sprawie: przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Wieprz.
  21. Wolne wnioski.
  22. Odpowiedzi na  interpelacje.
  23. Zakończenie posiedzenia.

 

Przewodniczący
Rady Gminy Wieprz

/-/ Bartłomiej Westwalewicz

 

  Pobierz projekty uchwał


Ilość wyświetleń: 987


Urząd Gminy Wieprz, ul. Centralna 5, 34-122 Wieprz, Powiat Wadowicki, Województwo Małopolskie, tel. 33/8755118, fax. 33/8755060 e-mail: sekretariat@wieprz.pl
Godziny pracy: Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek - 7:00 - 15:00, Wtorek - 7:00 - 18:00

0.059637069702148